Обмін і повернення товарів

Якщо вам з якихось причин не підійшов товар, ми можемо запропонувати вам обмін або повернення.
Оформляючи замовлення на сайті, або на сторінках інстаграм бренду, Ви автоматично погоджуєтеся з умовами роботи інтернет-магазину:
 - Транспортні витрати по поверненню бракованого товару оплачується Продавцем.
(Перевірка товару на відповідність і відсутність браку повинна проходити в відділені пошти при отриманні товару)
 - Повернення товару з яких-небудь інших причин оплачується Покупцем.
 ⁃ Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту покупки, в новому і не пошкодженому стані. (Збережено товарний вигляд, бірки і без сторонніх запахів парфумів, прального порошку, тощо. В іншому випадку ми можемо прийняти товар, без відшкодування його вартості.
 ⁃ Повернення коштів здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту відправки Покупцем повернення .
 ⁃ Акційний товар, і товар зі знижкою поверненню не підлягає 
Відповідно до чинного закону "Про захист прав споживачів" товари, придбані по знижці в період акцій, обміну та поверненню не підлягають! Крім випадків, коли покупцем виявлено брак товару.
На категорію Купальники та Боді немає обміну і повернення.Згідно з діючими нормами законодавства, нижню білизну належної якості не підлягають поверненню або обміну*.
ВАЖЛИВО!
При оплаті з передплатою, якщо товар не був забраний на пошті - передплата не повертається!
Ми дорожимо своєю репутацією і до кожного клієнта ставимося лояльно і з повагою.
*Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатки №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172 , до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфюмерно-косметичні вироби, нижню білизну т. д. (в списку дуже багато товарів).

Щоб мати право на повернення, ваш товар має бути в тому самому стані, в якому ви його отримали, неношеним або невикористаним, з бірками та в оригінальному пакуванні.
Якщо товар оглянуто не в відділені пошти і виявлено невиробничий брак, а пошкодження механічного характеру, в такому випадку претензії не приймаються!
Ви завжди можете зв'язатися з нами з будь-якого питання повернення за адресою moc.liamg%40pohsezyf .

Пошкодження та проблеми
Будь ласка, перевірте своє замовлення під час отримання на пошті. та негайно зв'яжіться з нами, якщо товар, пошкоджений або якщо ви отримали не той товар, щоб ми могли оцінити проблему та виправити її. Обов'язково перевіряйте посилки на цілісність і відповідність замовленому, не виходячи з відділення пошти! 

Повернення коштів
Ми повідомимо вас, щойно отримаємо і перевіримо ваше повернення, а також повідомимо, схвалено повернення коштів чи ні. У разі схвалення вам буде автоматично повернуто суму, використану вихідним способом оплати, протягом 10 робочих днів. Пам'ятайте, що вашому банку або компанії-емітенту кредитної картки може знадобитися деякий час для опрацювання та відправлення повернення.
Якщо з моменту схвалення вашого повернення минуло понад 15 робочих днів, зв'яжіться з нами за адресою .moc.liamg%40pohsezyf